Børn fra 3. klasse

Information via AULA

I december måned modtager alle forældre til børn i 3. klasse, et brev via AULA  angående valg af klub.

Har du barn gående på Privatskolen vil du modtage information via E-boks.

Åbent hus

I brevet står der datoer for åbent-hus arrangementer, der afholdes i hver af kommunens klubber.
På åbent-hus arrangementerne bliver børn og forældre blandt andet vist rundt i klubben, informeret om de mange tilbud klubben har, samt får indblik i, hvad det vil sige at gå i klub.

Indmeldelse

Når valg af klub er truffet, skal barnet indmeldes via den digitale pladsanvisning. Der vil ske en overflytning fra SFO til den valgte klub den 1. april. Det er derfor ikke nødvendigt, at udmelde sit barn fra SFO.

HUSK dit barn bliver IKKE automatisk indmeldt i klub, dette skal ske via den Digitale Pladsanvisning, da vi ikke kan vide hvilken klub du ønsker dit barn skal gå i.

Link til den Digitale pladsanvisning

Økonomisk friplads

Var du berettiget til hel eller delvis økonomisk friplads i SFO regi, vil dette automatisk videreføres. Dog gives der ikke søskende rabat.

Start i klub

Det er muligt at gå i fritidsklub, fra den 1. april, det år barnet skal i 4. klasse.

I løbet af marts måned vil alle forældre, hvis børn er indmeldt i klub med start 1 april, modtage praktisk information om forældremøde og opstart i klub fra den valgte klub.

For yderlige information læs gerne folderen "Når dit barn skal i klub".